top of page
Search
  • Writer's pictureKatja Hyrynkangas

3.29 Maailman omituisin ilta

Updated: Apr 3, 2021


 

O: "MAX??"


Max: "Yes it's me, Max, omassa persoonassaan, in da house!"


O: "Mä.. mä luulin, että sä muutit takas Simisvaltoihin! Mitä sä teet Simsingissä?"


M: "Stuff happens, things change, suunnitelmat muuttuu! Mistäs sä tunnet meikäläisen? Mä kyllä muistaisin tollasen herkkupepun, jos me oltais tunnettu lähemminkin."


Tämä oli Olivialle täysin uusi tilanne. Hän ei ollut koskaan saanut huomiota kundeilta, eikä kukaan ollut koskaan kutsunut häntä herkkupepuksi. Eikä varsinkaan Max, hänen suurin ihastuksensa lukioajoilta, joka ei ollut ikinä edes huomannut häntä!



Hän huomasi myös olevansa valintatilanteessa. Hän oli periaatteessa tähän asti ajatellut olevansa sitoutunut Villeen, mutta jos pojalla ei ollut sen vertaa rohkeutta että olisi tullut tapaamaan häntä, niin.. Max oli tässä nyt.. ja ilmiselvästi flirttaili hänelle.. Pitäisikö hänen kerrankin elämässään vain tarttua tilaisuuteen ja toteuttaa nuoruuden suurin unelmansa?

 

Laura: "Kuule, meidän pitää jutella yhdestä jutusta.."


Laura: "Mä oon... raskaana."


Luukas: "Raskaana?? Miten ihmeessä, mehän käytettiin kumia?!"


Laura: "No kuule en tiedä! Ilmeisesti ne ei oo ihan niin luotettavia, ku me luultiin."


Luukas: "Okei, no tuota.. mitä nyt tapahtuu?"


Laura: "En mä tiedä! Mut jotain on pakko tehdä, mä oon vasta kuustoista, en mä oo vielä valmis äidiksi!"


Laura: "Miten tässä oikein kävi näin?? Mä en halua joutua tekemään tällasia päätöksiä!"


Laura: "Mä oon liian nuori tekemään tekemään näin isoja valintoja.."


Luukas: "Ei sun tarvikaan sitä yksin tehdä. Mä oon sun tukena, päätit sä mitä tahansa. Me selvitään tästä yhdessä, mä lupaan sen!"


Saara: "Laura on.. RASKAANA??"


S: "Ei tää näin voi mennä!!"


S: "Ei Laura voi tulla meistä ekana raskaaksi!"


S: "Mun on tehtävä jotain.."


Hetken päästä yläkerrassa:


S: "Mä oon valmis. Tehdään se." R: "Mitä, nyt vai? Oikeesti?"


S: "Kyllä. Mä en halua enää odottaa. Mä haluan sut tässä ja nyt."


S: "Eikä sun tarvi huolehtia ehkäisystä.. se on hoidossa.."


R: "Ai sä haluat mut tässä ja nyt?" S: "J-joo.."


R: "Tätäkö sä haluat?"

 

"Olivia, mun pitäis kertoa sulle yks juttu.."


"Olivia, mä.. mun pitäis puhua sulle yhdestä jutusta.."


"Mehän ollaan tunnettu tosi kauan.. ollaan oltu ystäviä tosi pitkään.. ja ei siinä mitään! Musta on kivaa olla sun ystävä! Mutta.."


"Mä tykkään susta. Siis oikeasti tykkään, enemmänki ku kaverina."


"Olivia, mun pitää kertoa sulle yks juttu.. mä.."


"Olivia... mä haluaisin olla sun poikaystävä. Mä haluan olla se jolle sä tekstaat sydämiä aamuisin ja hyvänyönpusuja iltaisin..mä.."


"Heiii, Olivia! Mä oon ihastunut suhun, ollut jotakuinkin sieltä asti kun tavattiin. Joten mites olis, sinä ja minä - treffeille! Miltä kuulostais?"


"Ääääh... ei tästä tuu mitään.. En mä ikinä pysty siihen!"

 

Olivia mietti kuumeisesti mitä vastaisi Maxin kysymykseen. Ei hän voisi mitenkään kertoa olleensa ihastunut tähän! Nyt jos koskaan oli esitettävä viileää.


O: "Joten ehkä me vaan ei sit törmätty niin usein. Sä olit kuitenki aina tyttöjen ympäröimä ja silleen, niin.."


O: "..kai sä et vaan sit huomannu.. mua.." M: "Harmi. Olis ollut kiva huomata sut paljon aikaisemmin."


O: "N-niinkö?" M: "Mutta onneksi mä pääsin nyt korjaamaan tämän suuren vahingon."


O: "O-oikeestiko?" M: "Tuu, mennään jonnekin, missä voidaan olla rauhassa."


O: "Ai m-" M: "Lähdetään täältä, Olga. Mä haluan sut."


O: "Mun nimi on kyllä Olivia.." M: "Niin, Olivia, tottakai! Olivia, maailman kaunein nimi.."


M: "Kaunis nimi kauniilla naisella.." O: "M-max.."


 

"Okei, NYT menet sinne ja kerrot Olivialle totuuden! Sä pystyt siihen!!"



Viljami marssi päättäväisesti takaisin juhlapaikalle, valmiina kohtaamaan ihastuksensa.



Hän skannasi huoneen läpi etsien Oliviaa katseellaan.



Olivia oli kuitenkin kadonnut kuin tuhka tuuleen.



64 views0 comments

Recent Posts

See All
pusukuva-cropped-grayed-pinked-cropped-logoed.jpg
trans.png
bi.png
pride.png
bottom of page