top of page
Search
  • Writer's pictureKatja Hyrynkangas

4.6 KäTy



 

Oli perjantai-ilta ja Aavikoiden talo oli täynnä teinejä.



Seinien läpi raikaava musiikki olisi ehkä häirinnyt naapureita, jos sellaisia olisi asunut riittävän lähellä.


Kiira: "Siis miten sun porukat suostu et sä saat pitää bileet??"

Sanni: "No kato ku ne ei tiedä."


S: "Pappa ja Silja-mummo lähetti ne Simkoon jonneki lomaresortille. Sit ne itte otti systerit messiin ja karkas Simsinkiin. Onneks mun ei tarvinnu lähtee, ku sanoin et mulla on kisat tulossa, enkä voi olla pois treeneistä."

K: "Oikeesti? Siistii!"


K: "Onko sulla muuten kaikki ok?"

S: "Kuinniin?"


K: "Emmätiedä.. Sä jotenki ahdistuit tänään ku Jartsa tuli hallille. Ja vaikutit koko treenien ajan jotenki poissaolevalta."

S: "Ääh, ei se ollut mitään. Kaikki on ok! Mennääks tanssimaan?"


S: "Tästä lähtee. Vapaudelle ja vuosikymmenen eeppisimmille bileille!"




S: "Löyty tuolta kaapin perältä vielä yks pullo!"




Illan edetessä ja juomien vaeltuessa ilo oli ylimmillään.



Ainakin enimmäkseen.



Ainoat joilla ei ollut niin hauskaa, olivat nämä kaksi herraa.


Antsu: "Tsiigaa nyt, ne on vaan toistensa kimpussa koko ajan."

Maza: "Eiks toi oo sun mielestä ees pikkasen kuumaa?"


A: "No ehkä, mut.."


A: "Ois silti ihan siistiä saada omalta muijaltaan.."


A: "..EDES VÄHÄN HUOMIOO JOSKUS!"


A: "Mut se käy näköjään enemmän kuumana teikäläisen muijaan."


M: "Jos toi niiden touhu häiritsee sua noin paljon, niin mikset sä mee sanomaan siitä Sannille?"

A: "Emmätiedä oisko siitä mitään hyötyä. Se on muutenki ollu tosi outo jo pitkään. Siirtyy kauemmas aina, ku mä yritän mennä lähelle. Ehkä se on lesbo tai jotain, emmätiedä. Mä haluun vaan nyt aika vitun nopeesti aika vitun.. vittuun täältä."


M: "Haluisitsä lähtee kaljalle tai jotain? Tähän aikaan vois vielä saada taksin suht nopeesti, keskustassa on varmasti vielä monta mestaa auki."


A: "Kiitti, mut.. mä taidan vaan hipsiä himaan nukkumaan.."

M: "Oolrait. Mut jos muutat mieles tai kaipaat seuraa, niin laita koodii."


S: "Antsu..?"


S: "Antsu! Venaa!"


S: "Joko sä lähdet?"

A: "Ihanku sua kiinnostais."


S: "Ja mitä toi sit tarkotti?!"


A: "Sano ihan suoraan ja rehellisesti.. oletko sä lesbo?


S: "Mitäh?? En todellakaan! Mistä sä oot tollaista saanu päähäs?!"


A: "No vaikka siitä, että ei ole näyttänyt meikäläisen seura juuri kelpaavan viime aikoina."


A: "Kun sä laitoit viestiä, että teillä on kämppä tyhjänä tän viikonlopun, niin mulla oli vähän muut asiat mielessä, ku se että mä katon sivusta kun sä lesboilet sun bestiksen kanssa koko illan."


S: "Me vaan pidettiin hauskaa. En mä tajunnut, että se olis sulle niin iso asia. Antsu, mä vakuutan sulle, että siinä ei ollu mitään muuta."


S: "Sä olet se jonka kanssa mä haluan olla ja ainoa ketä mä rakastan."



S: "Loppuillan mä olen vain sun. Sä saat mun jakamattoman huomion."


A: "Kuulostaa hyvältä. Voitaisko me olla jossain ihan kahdestaan?"


S: "Me mennään hetkeks tonne. Mun pitää.. näyttää Antsulle yks.. juttu."


A: "Näiksä Mazan ja Kiiran ilmeet?"

S: "Joo! Ei oo varmaan vaikea arvata mitä me tultiin tänne tekemään."


A: "Tarkotatsä et sä olisit ehkä valmis.. menemään pidemmälle..?"

S: "Joo, niin mä taidan olla."


A: "Mä rakastan sua."

S: "Niin mäkin sua.."







 

Aamulla Antsu raotti silmiään ja näki Sannin istumassa sängyn laidalla.


A: "Huomenta kulta!"


Kun hän sai silmänsä kunnolla auki, hän pomppasi järkyttyneenä istumaan. Nyt hän vasta näki, miten paljon Sanni oli laihtunut viime kuukausina. Hänhän pystyi laskemaan tytön kylkiluut! Huomattuaan Antsun reaktion Sanni hyppäsi ärtyneenä pystyyn, nappasi vaatehuoneesta lähimmän kylpytakin ja veti sen tiukasti ympärilleen. "Mitä sä siinä tuijotat?!" hän tiuskaisi.


A: "Mä vaan.. tai siis sä oot laihtunut tosi paljon. Pitäiskö mun olla huolissani?"


S: "Mulla on vaan ollut koulustressiä.. ja tiukka treeniaikataulu. Välillä vaan syöminen unohtuu. Ei mitään vakavampaa."


A: "No hyvä sitten. Mä vain säikähdin."

S: "Oot ihana, mut ei oikeasti tarvi olla huolissaan."


S: "Voi perse! Voi perseen perse!"

A: "No mitä?"

S: "Silja-mummo laitto viestiä, että ne on muutaman tunnin päästä täällä. Niitten piti tulla vasta huomenna!"


Paniikki veti rallia hänen kehossaan ja hän yritti epätoivoisesti miettiä edes jonkinlaista toimintasuunnitelmaa. Heidän pitäisi siivota nopeasti alakerta, piilottaa tyhjät pullot.. niin ja tietysti herättää kaikki alakertaan mahdollisesti sammuneet simit ja...!


A: "Mä autan sua laittamaan paikat kuntoon. Sen jälkeen sä varmaan haluat, että mä katoan vähin äänin takaovesta?"

S: "Njoo.. tai.."


S: "Tai no, sähän oot mun poikaystävä, mitä sitä turhia peittelemään. Joten, miten olis. Haluatko sä tavata mun isovanhemmat?"


 

Noniin, tämäkin tarina ehti etenemään vähän vielä tämän vuoden puolella. Sarja jäänee nyt joulutauolle, joten ilmoittelen sitten taas tammikuussa jatkosta. :)

Eli pidemmittä puheitta kivaa joulua ja vielä kivempaa uuttavuotta, mikäli en innostu enää tässä parin viikon aikana julkaisemaan uutta. :D


PS. Ei se kuvanlaatuongelma johtunutkaan peli-ikkunan siirtämisestä näyttöjen välillä, vaan siitä, että vaikka Google photos tallensi kuvat ihan alkuperäisessä koossa, niin se jostain syystä antoi ladata ne sieltä vain pienempinä. Ei mitään hajua taas miksi, mikä järki, jne. Mutta ilmeisesti Google on tässä hiljattain ilmoittanut, että kuvakoon optimointi kannattaa jättää pois, nyt kun se ei enää tarkoita että tallennustilaa olisi rajattomasti. Eli ongelma ratkesi sillä ja valtakunnassa taas hetken aikaa kaikki hyvin. XD

60 views0 comments

Recent Posts

See All
pusukuva-cropped-grayed-pinked-cropped-logoed.jpg
trans.png
bi.png
pride.png
bottom of page